Iedereen wil zich moeiteloos kunnen voortbewegen zonder daarbij na te denken. Op elk moment.
En het tijdstip van vertrek doet er minder toe. NS wil dit mogelijk maken. En kijkt daarbij verder
dan de trein. NS heeft zich ontwikkeld als een brede dienstverlener die haar klanten in staat stelt
sociale, recreatieve en zakelijke doelen naadloos te laten overvloeien in de reis die ze daarvoor maken.
Hoe? Door de reis comfortabel, laagdrempelig en efficiënt te organiseren, van deur tot deur.
Door oplossingen te zoeken in aantrekkelijke combinaties van fiets, auto, bus, tram, metro,
trein en vliegtuig. En door haar klanten relevante nieuwe en persoonlijke services te bieden. Zodat
reistijd eigen tijd wordt. En meer reizigers de trein opnemen in hun levenspatroon.
Nieuwe stations bieden alle essentialia van elke dag. Veilig, comfortabel en gericht op gemak. Het station wordt een dynamisch stadsportaal met meerwaarde voor reiziger,recreant en samenleving.
Bedrijven, winkelcentra en recreatieparken organiseren steeds vaker hun eigen bereikbaarheid.
eenvoudig, comfortabel en veilig is. Met behulp van actuele en relevante informatie is overstappen van het ene vervoersmiddel naar het andere niet alleen gemakkelijk, maar ook lonend en aantrekkelijk: tijdwinst en reiscomfort zijn individueel planbaar en ‘op maat’ te realiseren. Een grote stap vooruit.
efficiënt maar ook aangenaam kan worden ingevuld. Meer diensten en nieuwe mogelijkheden
zullen volgen. Door te investeren in faciliteiten en services ontstaan aantrekkelijke transfer- en stationsomgevingen voorzien van alle mogelijke denkbare functies als shopping, vergaderservices en uitgaansmogelijkheden. De reiziger wordt hier verleid tot winkelen, werken, vergaderen of dineren en kan zo diverse behoeften combineren. Mobiele services van NS stellen de reizigers in staat om op basis van persoonlijke behoefte geïnformeerde keuzes te maken. Op elk relevant moment.
uitwerking van het visie document werken NS en KPN momenteel samen aan de
voorbereidingen voor de grootschalige invoering van reisinformatie, tv en draadloos internet
voor treinreizigers. In de toekomst staat meer te gebeuren, denk aan de toenemende inzet
van bijvoorbeeld narrowcasting.
No comments:
Post a Comment